Τρόποι Αποστολής & Χρεώσεις
Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι 71243. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»
Η αποστολή της παραγγελίας γίνεται την εργάσιμη ημέρα ολοκλήρωσης της παραγγελίας (πιθανότατα και αυθημερόν), δηλαδή την εργάσιμη ημέρα κατά την οποία:
(α) όλα τα προϊόντα της παραγγελίας είναι διαθέσιμα για αποστολή, και
(β) η παραγγελία έχει εξοφληθεί (εκτός αν έχει επιλεγεί πληρωμή με αντικαταβολή που εξοφλείται κατά την παράδοση).
Σε περίπτωση λανθασμένης διαθεσιμότητας ενός προϊόντος, η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη, αλλά υποχρεούται είτε να αντικαταστήσει το εν λόγω προϊόν με άλλο διαθέσιμο, είτε να επιστρέψει την αξία του, αν έχει γίνει πληρωμή.
Παραλαβή - Παράδοση Προϊόντων
Κάντε την παραγγελία σας και η ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ & ΣΙΑ Ε.Ε. αποστέλλει την παραγγελία σας, είτε με ιδιόκτητα οχήματα είτε μέσω της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας.
Παραδόσεις μέσω μεταφορικής γίνονται εντός 2 εργάσιμων ημερών για τους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης και εντός 5 εργάσιμων ημερών για την υπόλοιπη Ελλάδα.
Για όλη την Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας.
Η Εταιρία δεν φέρει καμμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις, αποτυχημένες παραδόσεις, επιστροφές ή κόστος που μπορεί να προκύψει από λάθος διεύθυνση ή άλλα στοιχεία αποστολής.
Παραλαβή από το Κατάστημα
Μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημα μας, 3ο Χλμ. Περιφερειακής Τρικάλων, Λάρισα, σε 60 λεπτά από τη στιγμή που θα πραγματοποιήσετε την ηλεκτρονική παραγγελία σας. Στο τελικό στάδιο ολοκλήρωση της παραγγελίας επιλέξτε στη Μέθοδο Αποστολή το «Παραλαβή από κατάστημα». Εφόσον η παραγγελία σας καταχωρηθεί έως τις 15:00 και τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα, τότε η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για παραλαβή μέσα σε 60 λεπτά. Η παραγγελία σας θα παραμείνει στην εταιρεία για 2 μέρες. Η εξόφληση της παραγγελίας θα γίνει στο ταμείο της εταιρείας κατά την παραλαβή. Σε περίπτωση που επιλέξετε να εξοφλήσετε τη παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα σας ενημερώνουμε ότι η χρέωση θα γίνει στο ταμείο της εταιρείας.
Θα πρέπει να έχετε μαζί σας την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητα σας (ή το διαβατήριο) κατά την εξόφληση της παραγγελίας.
Έξοδα αποστολής
Το κόστος μεταφορικών υπολογίζεται σύμφωνα με τον όγκο της παραγγελίας και την περιοχή παράδοσης και αναγράφεται πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Προκειμένου να δείτε την χρέωση των μεταφορικών της περιοχή σας θα πρέπει να συμπληρώσετε τα πεδία Χώρα, Ταχυδρομικός Κώδικας και Πόλη/Περιοχή στο καλάθι αγορών σας αφού πρώτα προσθέσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε.
Το ελάχιστο κόστος μεταφοράς είναι 2,60€. Για παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα αξίας 100€ και άνω τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
Σημείωση
H εκφόρτωση των εμπορευμάτων γίνεται πάντα επί πεζοδρομίου. Παραδόσεις σε όροφο ή υπόγειο δεν γίνονται. Στο σημείο εκφόρτωσης πρέπει να υπάρχει τσιμέντο ή άσφαλτος και ο δρόμος να έχει τουλάχιστον 3,5 μέτρα φάρδος. Ο μεταφορέας έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να παραδώσει σε περιπτώσεις όπως:
• Χωματόδρομος
• Μεγάλη κλίση στον δρόμο
• Βρεγμένα σημεία με λάσπες κτλ Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να οριστεί διαφορετικό σημείο παράδοσης.
Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα, παραληφθεί σπασμένο κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα πρέπει η εταιρεία να ενημερωθεί γραπτώς μέσω email, συνοδευόμενο από φωτογραφίες, εντός 48 ωρών. Μετά το πέρας των 48 ωρών η εταιρεία δεν θα δεχθεί ότι κάποιο προϊόν παρελήφθη σπασμένο. Η εταιρεία υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα. Σε περίπτωση τοποθετημένων προϊόντων η εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη