Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να ξέρω εάν είναι διαθέσιμο ένα προϊόν;

Κάτω από τιμή κάθε προϊόντος θα βρεις τις αντίστοιχες ενδείξεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα. Οι ενδείξεις "άμεση παραλαβή”, σημαίνει ότι τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα. Οι ενδείξεις “Κατόπιν παραγγελίας” σημαίνουν ότι τα προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και μπορούμε να τα έχουμε στη διάθεση του πελάτη σε 1-3 ημέρες από την παραγγελία προς παράδοση.

Τι μπορώ να κάνω αν δε βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν κατά την αναζήτησή σας δεν έχετε βρει το προϊόν που ψάχνετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2410 62 71 58 ή εναλλακτικά στο e-mail estore@agrohouse.gr

Στη διαθεσιμότητα προϊόντος αναφέρει Κατόπιν παραγγελίας ή Αναμένεται. Σε πόσο καιρό θα είναι διαθέσιμο;

Στα προϊόντα με σήμανση "Κατόπιν παραγγελίας" ή "Αναμένεται Σύντομα", ο μέσος χρόνος παραλαβής τους στις κεντρικές μας αποθήκες είναι 3 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που καταχωρήσεις την παραγγελία σου. Σε περίπτωση καθυστέρησης από τον εκάστοτε προμηθευτή θα ενημερωθείς με SMS ή τηλεφωνικά.

Ποιοι είναι οι Τρόποι Πληρωμής;

E-shop

Πληρωμή μέσω Κάρτας: Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ & ΣΙΑ Ε.Ε. δέχεται όλες τις πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, American Express. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "PIRAEUS ePOS Paycenter" της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης καθώς επίσης και τον 3ψήφιο αριθμό (CVV) που αναγράφεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο που επιδεικνύει την πιστωτική κάρτα και επιθυμεί να πληρώσει με αυτή για εσάς. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείτε να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να βρίσκεται επίσης ο κάτοχος της εταιρικής πιστωτικής κάρτας, με την κάρτα και την ταυτότητα του.

Φυσικό Κατάστημα

Πληρωμή μέσω Κάρτας: Το φυσικό κατάστημα της ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ & ΣΙΑ Ε.Ε., δέχεται όλες τις πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, American Express. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο που επιδεικνύει την πιστωτική κάρτα και επιθυμεί να πληρώσει με αυτή για εσάς. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείτε να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να βρίσκεται επίσης ο κάτοχος της εταιρικής πιστωτικής κάρτας, με την κάρτα και την ταυτότητα του.

Πληρωμή της παραγγελίας σας

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

• Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό

• Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα Παραστατικά προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) αξίας άνω των 500€ και έως 2.999,99€ μπορούν να εξοφλούνται και με Μετρητά, αλλά ΔΕΝ εκπίπτουν από τις δαπάνες του πελάτη.

Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο κατάστημα της ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ & ΣΙΑ Ε.Ε.: Στο τελικό στάδιο ολοκλήρωση της παραγγελίας επιλέξτε στη Μέθοδο Αποστολή το «Παραλαβή από κατάστημα». Εφόσον η παραγγελία σας καταχωρηθεί έως τις 15:00 και τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα, τότε η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για παραλαβή την επόμενη εργάσιμη. Η παραγγελία σας θα παραμείνει στην εταιρεία για 2 μέρες. Η εξόφληση της παραγγελίας θα γίνει στο ταμείο της εταιρείας κατά την παραλαβή. Σε περίπτωση που επιλέξετε να εξοφλήσετε τη παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα σας ενημερώνουμε ότι η χρέωση θα γίνει στο ταμείο της εταιρείας. Θα πρέπει να έχετε μαζί σας την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητα σας (ή το διαβατήριο) κατά την εξόφληση της παραγγελίας. Εξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε :

ALPHA BANK / Αριθμός Λογαριασμού 300002002019931 IBAN GR8501403000300002002019931

PIRAEUS BANK / Αριθμός Λογαριασμού 5614-070383-540 IBAN GR46 0172 6140 0056 1407 0383 540

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ / Αριθμός Λογαριασμού 814/440252-90 IBAN GR4401108140000081444025290

EUROBANK / Αριθμός Λογαριασμού 0026-0398-16-0200305018 IBAN GR5502603980000160200305018

και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 2410 627 158 ή στο estore@agrohouse.gr, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, δρομολογούμε την παραγγελία σας.

Διαπίστωσα διαφορά τιμών σε κάποια προϊόντα στο φυσικό κατάστημα από αυτές του E-Shop;

Η πολιτική των τιμών των προϊόντων της ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ & ΣΙΑ Ε.Ε. είναι ίδια σε όλα μας τα κανάλια διανομής της : κατάστημα, κατάλογοι, ηλεκτρονικό κατάστημα. Ωστόσο σε επιλεγμένα προϊόντα δημιουργήσαμε τις ονομαζόμενες «WebOffer» προσφορές, όπου η τιμή τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα διαφέρει από τα υπόλοιπα κανάλια διανομής και ισχύει μόνο για αγορές μέσω αυτού του ηλεκτρονικού καταστήματος και αποστολή είτε στο χώρο σας είτε για παραλαβή από το κατάστημα. Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών και των τιμών που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων. Για το λόγο αυτό σάς συνιστούμε και στις περιπτώσεις «WebOffer» προσφορές, πριν από κάθε πληρωμή και την ολοκλήρωση της παραγγελία σας να επικοινωνείτε για επιβεβαίωση της τιμής αυτής με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2410 533 170 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι παραλαβής της παραγγελίας μου;

Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής είναι οι εξής:

Με Courier - εταιρεία ταχυμεταφοράς (μικρά σε όγκο και βάρος προϊόντα)

Με μεταφορική εταιρεία (προϊόντα μεγάλου όγκου)

Να παραλάβετε από το κατάστημα 60 λεπτά από τη στιγμή που θα πραγματοποιήσετε την ηλεκτρονική παραγγελία σας

Πως θα ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μπορείς να παρακολουθείς σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη της παραγγελίας σου, για τις παραγγελίες με μικρό όγκο, που διακινούνται μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), θα λάβεις ενημέρωση μέσω SMS με τον αριθμό φορτωτικής (voucher) ώστε να μπορείς να παρακολουθείς την πορεία της παράδοσης. Για τις παραγγελίες με μεγάλο όγκο, που παραδίδονται μέσω φορτηγού, θα λάβεις ενημέρωση μέσω sms (μία μέρα πριν την παράδοση) με το δίωρο που θα πραγματοποιηθεί η παράδοση.

Πως θα ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί πριν την αποστολή των προϊόντων, είτε με τηλεφωνική επικοινωνία (2410 533 170) είτε με email στο estore@agrohouse.gr αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή (ισχύει μόνο για συναλλαγή μέσω πιστωτικής κάρτας και πριν την ολοκλήρωσή της), η εταιρεία «ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ & ΣΙΑ Ε.Ε.» ακυρώνει τη συναλλαγή και δεν πραγματοποιείται χρέωση της κάρτας του Κατόχου. Σε περίπτωση που έχει γίνει κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, η εταιρεία θα επιστρέφει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά.

Παρέλαβα ελλιπή ή ελαττωματικά προϊόντα. Τι μπορώ να κάνω;

Στην εταιρεία μας φροντίζουμε πάντα να σας παραδίδουμε αυτά ακριβώς που επιλέξατε στην καλύτερη ποιότητα. Αν παρόλα αυτά η παραγγελία που εκτελέσαμε δεν είναι σωστή ή κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό, η εταιρεία «ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ & ΣΙΑ Ε.Ε.» παρέχει τη δυνατότητα αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος που παρέδωσε μετά την διεκπεραίωση ηλεκτρονικής παραγγελίας. Το προϊόν πρέπει να μην έχει υποστεί αντικανονική χρήση, να είναι πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής η οποία πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση χωρίς να είναι σκισμένη ή τσαλακωμένη.

Πως μπορώ να υποβάλω παράπονα η παρατηρήσεις;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2410 533 170 ή να μας αποστείλετε μήνυμα στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: estore@agrohouse.gr

Ποιο είναι το κόστος μεταφορικών;

• Δωρεάν έξοδα αποστολής: για παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα αξίας 100€ και άνω

• Έξοδα αποστολής: - 2,60 € για παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα αξίας βάρους έως 2 κιλά - από 2,60€ και άνω ανάλογα με τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας Η ακριβής χρέωση των μεταφορικών της παραγγελίας σας εμφανίζεται στο ειδικό πλαίσιο υπολογισμού. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου; Μπορείτε εύκολα να δείτε σε τι στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας ανά πάσα στιγμή. Απλά κάνετε είσοδο στο λογαριασμό σας και επιλέγετε την ενότητα Οι Παραγγελίες μου στην οποία μπορείτε να δείτε την ανάλυση & το status όλων των παραγγελιών που έχετε καταχωρήσει καθώς στη συνέχεια να ακολουθήσετε το ειδικό link που συνδέεται αυτόματα με την εταιρεία ταχυμεταφορών courier.

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

• Οι παραγγελίες εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης και σε μεγάλα αστικά κέντρα παραδίδονται σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.

 • Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα παραδίδονται σε 3 έως 7 εργάσιμες ημέρες.

Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας, αρχίζουν να επεξεργάζονται την αμέσως επόμενη εργάσιμη, από όπου και αρχίζει να καταμετράται ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης. Σε περιόδους προωθητικών ενεργειών ή εκπτώσεων ενδέχεται να υπάρξει μικρή καθυστέρηση στην παραγγελία σας, λόγω αυξημένου όγκου παραδόσεων.

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις εκπτώσεις και τις προσφορές που ανεβαίνουν στο eshop του agrohouse.gr;

Στην κατηγορία ΕΠΟΧΙΑΚΑ/ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ έχουμε συγκεντρώσει για εσάς όλες τις κατηγορίες και τα προϊόντα που συμμετέχουν αυτή τη στιγμή σε ενέργειες προσφορών. Προς διευκόλυνσή σας, μπορείτε να εγγραφείτε στo newsletter μας για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις προσφορές μας!

Στο κάτω μέρος κάθε σελίδας του eshop, μπορείτε να βρείτε το προς συμπλήρωση πεδίο ώστε να πληκτρολογήσετε το email σας και στην συνέχεια να λαμβάνετε τα νέα μας!